Misi & Visi Sekolah

Misi & Visi Sekolah

Visi Baru SK Nami

Visi Baru SK Nami

Tuesday, November 6, 2012

Coretan Khas buat Guru-guru SK Nami

Murid-murid Tahun 6 Sekolah Kebangsaan Nami 2012


Coretan khas buat Guru-guru SK Nami  

Assalamualaikum w.b.k. Terima kasih saya ucapkan kepada Yang berusaha Tuan Guru Besar, En. Mohamad Khamaruddin, barisan penolong kanan, guru-guru dan rakan-rakan yang dikasihi.

Pertama sekali, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana mengadakan majlis Jamuan Perpisahan Tahun 6  Sekolah Kebangsaan Nami Tahun 2012.

Seterusnya, kami Murid Tahun Enam Sekolah Kebangsaan Nami 2012  ingin merakamkan ucapan terima kasih tidak terhingga kepada semua guru yang telah mendidik kami. Sebahagiannya bermula dari peringkat Pra Sekolah, dan sebahagian besarnya bermula dari Tahun Satu sehinggalah ke Tahun Enam, daripada kami tidak mengenal huruf dan angka, sehinggalah kami dapat menguasai semua kemahiran yang dikehendaki.

Pada kesempatan ini juga, kami menyusun sepuluh jari, memohon ampun dan maaf, seandainya ada antara kami ada yang melakukan kesalahan dan kekhilafan dari segi tutur kata dan perbuatan sepanjang kami belajar di Sekolah Kebangsaan Nami. Selain itu, antara kami adalah pengawas sekolah, pengawas perpustakaan dan Pengawas ICT 2012, kami juga memohon maaf, sekiranya kami tidak dapat menjalankan tugas dengan cemerlang sebagaimana yang diharapkan.

Akhir kata, sampaikanlah salam kami kepada guru-guru yang sudah tidak bersama-sama kita lagi, sama ada yang tidak dapat hadir atau telah berpindah, katakanlah bahawa jasa dan bakti mereka, dan guru-guru yang ada di sini, akan kami sanjungi dan kami ingati sepanjang hayat kami. Hanya Allah sahajalah yang membalas segala pengorbanan guru-guru itu.
Sekian.


Ikhlas Dari :-
Murid Tahun 6 Sekolah Kebangsaan Nami 2012

0 comments:



UPTOWN HOMESTAY KUALA NERANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Pihak Sekolah Kebangsaan Nami tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini. (nami7007)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP