Misi & Visi Sekolah

Misi & Visi Sekolah

Visi Baru SK Nami

Visi Baru SK Nami

Tuesday, February 23, 2016

le tour de langkawi 2016 - peringkat pertama melalui jalan hadapan SK Nami menuju ke Baling


Edisi ke-21 Le Tour de Langkawai (LTdL) tahun ini akan menyaksikan wakil setiap benua menyertai perlumbaan yang melalui beberapa kawasan menarik seperti Kedah, Pulau Pinang, Cameron Highlands, Kuala Lumpur dan berakhir di Melaka. 

Malah perlumbaan dari 24 Februari hingga 2 Mac itu turut menarik minat pasukan World Tour termasuk penampilan semula skuad Astana, Tinkoff dan Dimension Data.


Peringkat pertama le tour de Langkawi 2016 ini melalui pekan Kuala Nerang dan melintasi hadapan SK Nami pada 24 Februari 2016 (Rabu). Peringkat pertama ini sejauh 165.5 km bermula di Kangar dan berakhir di Baling. Sekolah Kebangsaan Nami antara laluan untuk peringkat pertama le tour de langkawi 2016.


Bermula di Kangar - Jitra - Perik - Jalan Semeliang - Pekan Kuala Nerang - Bulatan Padang Kerasak - Pekan Naka - Hadapan SK Nami - Gulau - Tasik Beris - Berakhir di Pekan Baling.




0 comments:



UPTOWN HOMESTAY KUALA NERANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Pihak Sekolah Kebangsaan Nami tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari portal ini. (nami7007)

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP